viernes, 25 de abril de 2008

Creuer per Similan, Surin i Burma

-La cosa comença a prometre bastant:
-ja he vist dues mantes durant uns 25 minuts a Koh Bon, una ens ha estat passant per sobre durnat un bon rato, l’altre l’hem vist passar durant uns parell de minuts i ha desaparescut. Les dues fèien uns 7 metres
- Els meus primers peixos pipa fantasma i també les meves primeres serps marines. Molta tortuga i els coralls estan en bon estat tot i que hi ha zones que és pot veure la devastació del tsunami.

-Caballets de mar!!!!! a Richelieu Rock. ESPECTACULARS!!!! Una cantitat indecent de gent en aquest punt de buceig internacinal per l’avistament de taurons ballena. No sé como volem veure taurons ballena si som tants submarinistes.
La gent del vaixell bastant bé, direm correcte ja que el cabrón que m’ha tocat a l’habitació ronca. La primera nit la vaig anar a dormir a la terrassa del vaixell lo que ha fet que en un parell de dies he tingut un costipat de collons i ja m’he perdut un parell d’immersions a Burma (entre elles la Shark Cave). L’última (la segona del dia) he vist que no podia baixar, no he forçat gaire però m’he emportat un bon susto al pujar cap a dalt. Total que avui he decidit no bucejar més i a veure si demà estic millor, em perdré en total tres immersions pel puto cabronas que per més INRI és americà. Pues el tio porta 45 anys bucejant i sembla que comencés avui ja que no respecta res, sota l’aigua ja li he fotut el toque un parell de vegades però no sóc jo qui li té que dir.
- A la Black Rock de Mergui hem vist serps marines, tonyines, peix sapo juvenil (molt raro, tota una joia) una cantitat indecent de nudibranchs però seguim sense veure taurons!!!! Me caguen!!!!
- A Burma els coralls són espectaculars, intactes, enormes però sense peixos!!! Ma que cosa!!!!
- Els primers Leophard Sharks a Koh Tachai, tres!!!! Ja estic més tranquil, només n’havia vist un a Mergui i era un tauró gris!!!!
- L’última immersió a Richelieu hem saltat a l’aigua cap a les 7 del matí i estàvem sols en tot el punt d’immersió, no hem tingut la sort de veure taurons ballena però hem vist caballets de mar i peixos pipa fantasma. Al sortir de l’aigua li he fotut un bona bronca al Bob ja que estava fins els collons de veure com el tio no respecte res. A la següent immersió ja no ha bucejat, sap greu però és millor pels esculls.

Resum de les 23 immersions primer creuer per Similan/Mergui (Myanmar):

- 37.North Point (Is.n9 Similan) 25,3m, 62”
- 38.Breakfast bend (Is.n9 Similan) 26,2m, 58”
- 39.North Ridge (Koh Bon) 25,6m, 63”
- 40.(Noc.)Koh Tachai Reef(Similan) 15,8m,40”
- 41.Richelieu Rock. (Surin)29,8m, 52”
- 42.Richelieu Rock. (Surin) 26,8m, 57”
- 43.High Rock (Mergui)26,8m, 58”
- 44.Rocky Island*(Mergui) 13,1m, 20”
- 45.Black Rock (Mergui) 32,9m, 56”
- 46.Black Rock (Mergui) 27,4m, 63”
- 47.Black Rock (Mergui) 25,6m,64”
- 48. (Noc.)Black Rock (Mergui) 15,8m,51”
- 49.North Twin (Mergui) 27,1m,55”
- 50.South Twin (Mergui)29,2m,63”
- 51.Boulder Rock(Mergui)19,2m,61”
- 52.Western Rocky(Mergui)25,3m,56”
- 53.Western Rocky(Mergui)31m, 54”
- 54.Richelieu Rock(Surin)31,4m, 41”
- 55.Twin Peaks (Koh Tachai) 31m,46”
- 56.North Ridge (Koh Bon) 22,2m, 63”
- 57.(Noc.)West Ridge (Koh Bon)16m,50”
- 58.Pinnacle (Koh Bon)33,8m,33”
- 59.Boonsung Wreck(Kao Lak)19,5m,62”

No hay comentarios: