jueves, 12 de junio de 2008

Sandakan, Malàsia

Després de passar una nit en una habitació totalment asquerossssa a Kota Kinabalu (tot estava ple, ja que hi havia un festival el cap de setmana: ni idea que era cap de setmana!!!), vaig agafar un autobús cap a Sandakan (unes 4 ½ de trajecte: dos collons!!!! M’hi vaig passar casi 7 al costat del lavabo del bus amb una peste que marejava). Un cop arribat a Sandakan vaig trobar hotel ràpid i vaig anar a fer unes cerveses al port, un cop allí sento que estan donant les motos per la tele!!! Vaig estar tot el gran premi amb l’amo del bar (gran apassionat de les motos). Al dia següent vaig marxar cap a la reserva d’orangutans de Sepilok.


Aquesta reserva hi ha uns 25 orangutans, no és ningun zoo ni res semblant, només és un centre de recuperació on els orangutans campen amb plena llibertat. Centres com aquests només n’hi ha tres en tot el mon i la població d’aquests primats està completament en vies d’extinció, crec que el pròxim cop que els vulgui hauré d’anar a una d’aquestes presons que hi ha per totes les ciutats grans: el zoo!!!
Al dia següent vaig tornar a anar a la reserva per tornar a veure més orangutans i també van aparèixer macacos de cua llarga i curta. La tornada a Kota Kinabalu la vaig fer amb avió per 40 dollars i vaig anar a un hotel de 5*.

No hay comentarios: