viernes, 30 de mayo de 2008

El dia del meu cumple a Palau!!!!

Podria no parar d’escriure de Palau!!! Sembla que avui tot s’hagués posat d’acord per fer del meu cumple el millor dia de buceig que he tingut mai: visibilitat d’uns 45-50 metres+peixos dels grans+peixos del petits+mantes al costat del barco al final del dia= el millor dia de buceig que he tingut fins el moment. Primera immersió en el Blue Corner amb un altre cop amb acció de la bona: taurons grisos (15+-) puntes blanques (a patades), tortugues, napoleons, bancs de dues espècies de barracudes, caràgnids, meros, tonyines i tot el que vulguis!!!!Avui he tornat als Blue Holes però aquest cop amb una visibilitat superior al 50m i amb un sol espeterrant que entrava pels “holes” i podies veure per què és tan famós aquest punt d’immersió, després hem acabat al Blue Corner un altre cop per veure més taurons (sempre en veus per tot arreu, però en aquest punt hi ha una bona congregació), doncs la current picava casi com mai i ha aparescut un “eagle ray” com mai he vist, gran casi com una manta!!!!

Molta tortuga al Turltle Wall, mai més ben apropiat el nom!!! Fins a quatre en el mateix un punt, al final n’he vist unes set o vuit, la pared molt bona i ben profunda.
Després al Coral Garden hem anat a buscar peixos fulla escorpí i n’hem vist un parell, un tauró “leophard”, un puntes blanques i un parell de puntes negres adults.
Després hem fet la nocturna (ja era la cinquena immersió del dia) i com no, hem vist puntes blanques i jo he trobat una babosa marina més gran que el meu cap!!!
Però per acabar de rematar un dia Excel.lent, al arribar al barco hem vist que hi havia mantes aprofitant la llum del barco per poder menjar!!!! Manta feeding de nit!!!! Ha començat per ser una manta i al final n´hi havien 4!!!! Com no, jo he agafat l’equip de buceig i m’he fotut a l’aigua!!! La sisena!!!! He estat una hora llarga amb mantes passant-me a dos dits del cap: IMPRESIONANT!!!! Res més a dir!!!!

Resum immersions del meu cumple a Palau:

- 123.Blue Corner: 21,9m, 55”
- 124.Blue Holes/Blue Corner: 26,5m, 69”
- 125.Turtle Wall: 21,3m, 65”
- 126. Ngedbus Coral Garden: 21,6m, 63”
- 127.German Wall: 10,9m, 51”
- 128.Mantas al Barco: 5,5m, 65”

1 comentario:

EDGAR dijo...

Hola Joan;
Ja veig que estas molt bé...Et torno a felicitar per les magnífiques fotografies amb que amenitzes les nostres jornades laborals...M'he descollonat amb lo de que de petit vas grabar el reportatge de Palau i vas dir-te pels teus endins que "un día hi aniré"...Ha sonat a la típica cursilada d'alguna pel.licula cutre americana...L'únic que grabavem de petits eren els episodis dels Joves i alguna pel.li pujadeta de to amb que ens topàvem casualment...Recordo especialment quan a Excalibur, l'heroi es trincava a la princesa amb l'armadura posada...Sempre m'he preguntat per on collons treia la minga per enfundar-se a la golfa de Palau...hahahahahah...Bé, et vaig estar trucant el dia del teu aniversari insistentment però no hi va haver manera...Espero que almenys lleguisis el missatge...No sé si t'has enterat que li han fotut una moció de censura al Laporta que el pot fotre de patitas a la calle i que el fill de la gran puta del Lorenzo es va caure ahir...Diumenge me'n vaig a Montmeló amb entrades de pit-lane...Com em passi per sota el desgraciat aquell li foto un botellasso...I al maricón del Simoncelli també...Ahir una mica més i el Barberà es mata per culpa seva...El va tallar a la recta pq no el guanyés i es va fotre un pinyo a 240 per hora...Ah, i a la teva fillola ja li ha caigut la primera dent...I el Joan Balaguer espera bessons...No sap la que li ve al damunt...Bueno tio, cuida't i ves fent fotos i remembers de l'infància que aixi ens entretens els matins...

tira que vassssssss

Edgar