jueves, 15 de mayo de 2008

Moalboal, Filipines

- Aquesta població està feta per nosaltres. Hi ha molt diving center i és una mica més asequible que Panglao. Estic dormint en un bungalow per 16€ i cada immersió em costa 14€.
- La primera impressió és que a diferència de Panglao, aquí les parets són vertiginoses, et pots perdre en la profunditat sense acabar de tocar el fons marí. Ronda Point hi ha una cantitat indecent de gorgòneis (molt grans, més de dos metres de diàmetre) i orelles de mar. Els coralls brutals, són les megaestructures del mon marí i aquí n’hi ha molt.
- Segueixo veient tortugues a tot arreu, molts nudibranchs i espècies de gambes que no havia vist mai. He tornat a veure més peixos fulla escorpí i també peixos sapo. Molt corall per tot arreu, n’hi ha tant que és una mica caòtic. Però el que és peix gran del que m’agrada a mi: NO!!!!!
- Totes les immersions són bastant profundes i amb 10 minuts ja comences a sentir totes les computadores de tots els que estem a sota l’aigua. Amb l’equip de submarinisme que porto (0,5mm) quan estic a més de 30 metres de profunditat carda un fred de collons!!!!
- Els dos ultims dies a Moalboal els he passat sense fer submarinisme i reposant a l’habitació ja que en l’última immersió vaig agafar un bon cop de fred que em va deixar una mica kao. Casi portava un mes fent submarinisme tots els dies excepte el temps necessari per poder agafar l’avió de Bangkok a Cebu (ja que quan vaig arribar a Cebu a les 5 del matí, a les 6 estava en el ferri cap a Bohol i a les 9:30 del matí ja estava amb l’equip preparat per entrar a l’aigua!!!)

Resum immersions a Moalboal:

-96.Ronda(Moalboal)32,9m,58”
-97.Talisay(Moalboal)28,6m,79”
-98.Illa Pescador(Moalboal)37,1m,69”
-99.Dolphin House(Moalboal)32,6m,62”
-100.Illa Pescador(Moalboal)38,7m,62”
-101.Tuble point(Moalboal).37,5m,52

No hay comentarios: