jueves, 15 de mayo de 2008

Malapascua, Filipines

Ja he arribat a un dels millors punts del mon per veure el tauró Thresher. Per arribar aquí ha estat una odiesa de bus, taxi i ferri que he tardat unes 8 hores per arribar desde Moalboal a Malapascua que està a uns 300km del punt de partida.
Demà faré inspecció de divings centers a veure que ofereixen!!!!! El temps no acompanya gaire dicen que hi ha un typhoon direcció Japó que ens està donant pel sac!!!!
-A Bandigi, en teroria muck diving ha buscar coses rares però el divemaster un puto negat!!! M’ensenyava un peix pipa com si hagués trobat el gran tresor i estàvem envoltats de peixos pipa. He trobat un parell de nudis que no tenia a la meva cole i un altre peix sapo peró aquest cop negre (l’he trobat jo, el dm: merda!!!! Ja ho dic jo que els millors són els locals!!!) El divig center es diu Thresher Shark Divers, si algú va a Malapascua que no se li passi pel cap fer qualsevol immersió amb aquesta pandilla d’inútils!!!!
-La primera immersio a Monar Schoal en el seu manta point n’hem vist cinc desde que hem començat l’immersió i han estat tota l’estona amb nosaltres, només 35-40 min ja que aquí no els hi agrada fer decos!!!! Jo hem pensava que n´hi havien tres però el divemaster m´ha dit que eren 5!!!! La segona i tercera immersió en aquest mateix punt hem vist una manta a cada una, no gaire estona, uns 5 minuts, però no està gens malament. La segona immersió en el mateix punt, em vaig aixecar a les 6 del matí per anar a veure el tauró Thresher (zorro) i el subnormal del divemaster s’equivoca de punt i ens porta al manta point, vam veure una manta que no està malament però l’altre grup van veure dos dels taurons que jo volia veure.
- Aquí ha estat una putada el temps ja que he perdut tres dies de buceig per culpa d’un typhoon que estava a uns 400 km de distància!!! Tornaré!!!!

Resum immersions a Malapascua

- 102.Bandigi(Malapascua) 15,8m,79”
- 103.Monar Schoal(Malapascua) 24m,33”
- 104.Monar Schoal(Malapascua) 22,5m,44”
- 105.Guiliano(Malapascua) 21m,65”
- 106.Monar Schoal(Malapascua) 23,4m,42”

1 comentario:

JR dijo...

Tio a aquest ritme t'acabaran sortint membranes!!!! A sobre ara a Palau..psssss...qu...c.bbbr...n

Disfruta que aquí seguim la teva ruta amb emveja...sana clar....pssss ..qu...c...br...n

ddeeuuuuuuuuu