sábado, 31 de julio de 2010

Creuer King Snefro 6

Un cop acabat el segon, aquesta zona la deixo una mica finiquitaaaa!!Ja no hem tornen a veure durant un temps!!
Potser ja no quedarà res ja que de la manera que ho cuiden, poc durarà.
Aquí recordaré l’immersió n/500, una nocturna a Ras Katy, molt divertida. Tot ha començat quan el Steven m’ha començat a enfocar com un boig i jo estava una mica mosca per què la llum de les llanternes molesta molt i de repent he vist que tenia peixos lleó a tres dits del meu cos!!!!


Els peixos lleó feien servir la nostra llum per caçar. He fet una mica el gamberro i n’he alimentat un amb dos platets de salmonete!!! Però veure’ls caçar és impressionant. Posen tot el cos trempat i xuclen a les víctimes. Però donat que són verinosos, quan en teníem sis o set voltant pel costat hem començat a fer via per acabar l’immersió. Molt interesant i divertit
Hem vist tres o quatre taurons leopardo, bastantes eagle rays, tortugues unes quantes….. etc, etc…. Peix i més peix típic de Sharm.
El Dunraven una merda, beacon rock també totes les altres algunes d’acceptables i d’altres de bastant bones: small crack, les de Ras Mohammed, Tiran i les locals també. Només aquell parell no m’han dit res. El Thistelgorm ni fu ni fa, pel peix que hi ha per tot el barco bé, la resta ja els hi regalo als amants dels “pecios, wrecks, barcos, etc…..de fet n’hi he entrat, m’he quedat fora amb tots els peixos.

Després de la lluna plena, en una immersió de tarda (South Laguna, Tiran), he vist com milers de castañuelas fresaven, en un moment m’he quedat fent submarinisme en un núbol de semen i ous. Ha estat molt guapo veure com la femella sortia disparada cap dalt per soltar els ous perseguida de molts mascles per pelar-se’la a veure qui podia ser el pare de la camada!!!!
També recordar que en una immersió a Shab’ali, em vaig perdre amb la “divebudy” (una alemana que em tirava els trastos iera horrorosa) una immersió amb dofins. Un grup d’uns 10-15 han estat jugant amb la resta dels submarinistes i m’ho he perdut!!!! Quina putada!!!!! Però a lo millor ja és l’excusa per tornar!!!! L’immersió ha estat bé, però amb els dofins hagués estat de collons……


Resum immersions creuers King Snefro 6:
- 481.Ras Katy 19m, 68”
- 482.Jackfish alley(RM) 24m,62”
- 483.Beacon Rock 18m, 50”
- 484.Dunraven 26m, 58”
- 485.Small Crack 28m, 62”
- 486.Shab’ali 10m, 60”
- 487.Thistlegorm 26,3m, 49”
- 488.Thistlegorm 27,5m, 52”
- 489.Stingray Station 19,2m, 55”
- 490.Shark and Yolanda Reef(RM) 29m, 52”
- 491.Ras Zatar (RM) 27,3m, 56”
- 492.Jackson’s reef(Tiran) 26m,52”
- 493.South Laguna (Tiran) 18m, 45”
- 494.Jackson’s reef(Tiran) 28,9m,52”
- 495.Woodhouse (Tiran) 29m, 60”
- 496.Gordon’s reef (Tiran) 20,5m, 53”
- 497.Thomas Reef (Tiran) 28,1m, 58”
- 498.Ras Nasrani 27,8m, 57”
- 499.Ras Um Sid 32m, 55”
- 500.Ras Katy, nocturna, 20m, 62”

No hay comentarios: