lunes, 11 de agosto de 2008

Més dies a Lombok!!!! Gran illa!!!!

Després de fer el trekking a Rinjani, acabes al poble de Sembalun Lawang. Al no anar amb ningun operador, et deixen “tirat” a 8 km de l’estació d’autobusos més pròxima!!!!! Vaig intentar parlar amb un home que tenia una moto i al final ens vem entendre i em va portar a l’estació. Un cop allí ningú parla anglès però tots els conductors et volen portar on sigui!!! Em pujo en un d’ells sense tenir idea ben bé del tot cap on va però ja arribaré on vull arribar: Kuta Lombok!!!!!
Per arribar allí tota una odissea que al final a acabat amb una moto-taxi de dues hores: quin horror!!!
Un cop a Kuta, veig que no és el que pensava!!!! No hi ha molta cosa, quin gust!!! Gratament sorprès!!! Començo a explorar aquesta costa del sud de Lombok i la sensació d’estar per paratges completament sol, sense ningú excepte la poca gent local que es passa per les platges és impressionant. Platges quilomètriques i res de res!!!! Estem en el segle XXI???? Aquí no ho sembla!!!! Platja, platja i més platja completament sol!!! No té preu!!! A l’hora de sopar em vaig trobar amb Rhianne&Will que em diuen que tinc que llogar-me una moto i anar cap a la part occidental per seguir flipant de platges sol.
Al dia següent em llogo una moto per 3€ i començo a explorar la part occidental del sur de Lombok i segueixo flipant amb la quantitat de platges solitàries que vaig trobant, hi ha algunes que no veus el final de sorra blanca!!!! La platja de Mawun!!!! Em ric de Koh Phi Phi!!!!

Arribo a Blongas, un petit poble de pescadors davant d’una platja que ja no tinc més adjectius de tot el que els meus ulls estan veient!!!! Looooooohhhhhmbooooohhhhhhhkkkkkk!!!!!!
Rhianne&Hill em comenten que dintre d’uns dies aniran cap a Pelangan Barat, els paisatges que veia des del ferri!!!!
Per arribar allí, mare meva quina aventura, he tingut que cambiar quatre o cinc vegades de bus per acabar agafant com no, una altra moto-taxi!!!! Carreteres sense asfaltar, les que ho estan, estan fetes pols i tot per arribar a Labuan Poh. Un lloc completament perdut que només estem el Will, la Rhianne i jo!!!! Uns quants surfers que venen al desert point i una gran quantitat de platges solitàries.
El primer dia vem anar a Bangko Bangko, un petit poble de pescadors que la seva platja està completament ocupada de barquetes de pescadors però només caminar una mica fora del poble comences a gaudir de sorra blanca, aigua blava, fent snorkel amb tortugues, molt peix i un corall amb bastant bon estat.
El segon dia vem llogar una barca que ens portés tot el dia de ruta pel conjunt d’illes que hi ha i només érem quatre persones en totes les illes. En una d’elles van arribar uns submarinistes i vem canviar d’illa ja que érem massa gent, unes 7!!!!
El tercer dia vem anar a Makaki: buf, buf, buf!!!! Probablement de les millors platges que he estat en tota la meva vida. Aquí ens vem quedar tot el dia, només amb la visita de gent local.
Lombok és impressionant, al 2010 està programat el primer aterratge en el nou Aeroport Internacional, llavors començarà la massificació d’una illa que avui en dia està completament verge. Indonèsia és el conjunt d’illes més gran del mon, unes 17.000, no sé ni el que ens pot oferir un país tan gran però com sigui tot com Lombok, Java i Komdo……………per cagar-se!!!!!
He estat 22 dies a Lombok i ara ja he tornat a la merda de Bali, al costat de Kuta Bali!!! Quin horror, està ple de penya, de bars, de discos, d’hotels!!!! Demà marxo cap a Malasia!!!! Ja no em queden més dies a Indonèsia, he estat 59 dies però tornaré el més aviat possible!!!!

3 comentarios:

JR dijo...

Que passa Joan!!!! Ja fa dies que no ens diem res.....el tema és que he passat de mòbil, ordenadors i tot tipus de mitjans de comunicació: veritables vacances!!!! El tema a les Bahamas ha sigut la ostia: Vem estr a long Island a platges desertes i espectaculars (diuen que allà hi ha una de les millors platges de món....). Vaig fer 9 immersions però no es pot comparar amb Sudan, Malasia o Tailàndia: he vist taurons, dofins, barracudes, rallas, tortugues, lion fih, parrot fish, etc però no hi havia la fauna abundant.

Ara estic de Rodriguez 2 setmanes (m'he saltat l'estada a Cleveland amb la familia política per venir a currar com un campeón.....si és que a l'agost hi ha molt curro!!!).
Així que tindré temps per llegir tot el que em queda endarrerit.

Avui ha jugat el Barça i ha guanyat 4-0 (prèvia de la champions..) i diumenge hi ha motos!!!! El Pedrosa ho té difícil faltant 7 carreres...a veure si la lia que ja toca!!!

Seguim parlant i ja t'explicaré més coses del viatje que té tela...

una abraçada des de BCN


dddeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Xavier Garcia Esteve dijo...

Has d'anar a Bunaken (National Park) al costat de Manado a Sulawesi

Impressionant!!

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=es&geocode=&q=bunaken,+INDONESIA&sll=1.62267,124.766579&sspn=0.159581,0.219727&ie=UTF8&ll=1.650467,124.762459&spn=0.159579,0.219727&t=h&z=12&lci=lmc:panoramio

Recomano: http://www.bastianos.com/

JR dijo...

Acabo de veure les fotos del creuer de Komodo...quina flipada!!!! El meu pròxim destí casi segur. Suposo que també feies servir algún tipus de filtre pels colors però és un viatje bastant alucinojen! ja començo a mirar portals....

una abraçada