lunes, 11 de agosto de 2008

De Mataram a Senggigi per arribar a Gili Meno

Després de passar un parell de nits a la capital de Lombok (res a dir d’ella ja que no val la pena), vaig fer via cap a Senggigi, un lloc de platges amb sorra blanca i un petit paradís???? Doncs res de res, ni les platges són de sorra blanca ni el lloc val molt la pena. Un cop pagat l’hotel vaig anar a donar una volta i no està del tot malament però sinó hagués pagat l’hotel, no hi estaria més de unes quantes horetes. Al dia següent, via cap a Gili Meno!!!! Una de les tres Gili Islands però la que diuen que és la més tranquil.la. A la furgo vaig conèixer a la Maria&Marc de Badalona que van canviar els plans d’anar a Gili Air per Meno, de puta mare per què són bona gent i estaré uns dies amb bona companyia. Un cop a Gili Meno: quin paradís!!!! Platges de sorra blanca i un lloc molt tranquil, perfecte per fer unes petites vacances dintre de les meves vacances. El primer dia d’estar a l’illa vem anar a veure la posta de sol al Café de Diana i vem conèixer a Elena&Nacho, una parella de treballadors de Baqueira que es passen la resta de temporada per Àsia!!!! Que fort!!!! Sis mesos a l’any per Àsia!!!! Això són vacances!!!!És el que tindria que ser, tanta feina i tanta ostia!!!Més vacances!!!!

Tornant a l’illa, volia passar-m’hi tres nits, en porto 5 i em quedaré tres nits més. De l’illa només dir que avanç de marxar ja tinc ganes de tornar. Estic amb Elena&Nacho, Rhianne&Will, Elisa&Dani, molt bona gent i amb qui un pot estar molt a gust, sinó fos per ells no m’hagués quedat tants dies en aquesta illa. Vida de gos totalment, ens aixequem pel matí, esmorzem al Yaya avanç de deixar-nos caure a la platja i ens plantem allí avanç de tornar al Yaya per dinar i potser després anar al Café de Diana a fumar algun peta de maria (aquí no hi ha poli i te’ls venen fets!!!).

No hay comentarios: