sábado, 19 de julio de 2008

Lembar(Lombok), Indonèsia

Les vistes des del ferri comencen a treure’m el mal rollo que portava de Bali. Platges sense ni un hotel i unes vistes impressionants. El ferri triga unes 4 hores en fer el trajecte des de Padang Bay a Lembar però un cop arribes et trobes que hi ha cua per desembarcar i vaig estar en el ferri 3 hores esperant per poder baixar!!!! Menys mal que vaig conèixer el Sergio de València i el Gonzalo d’Argentina. Vem estar fent unes rises i explicant-nos les nostres rutes i la del Sergio és per flipar!!!!
Primer va començar per Turquia, per passar a Irak!!!!! Que fort!!! Però això no és tot ja que també va estar a Afganistan!!!! I al Pakistan, aquest últim tampoc està amb guerra però hi ha zones que millor no treure el cap. Un dels molts països que ha estat és a l’Iran i aquest si que em crida l’atenció, la cuna de l’imperi Persa!!! Em va dir que molt guapo i que la gent és com el país, molt maca i agradable. Res de pensar amb "l'eixdelmal" i aquestes gilipollades que ens intenten vendre els mitjans de cominucació!!!! Qui ha estat l'únic país en utilitzar bombes de destrucció masiva contra la població civil???? Els EUA!!!! Me caguen!!!! Panda de degenerats!!!
Vem passar una nit junts a Lembar on no hi ha gaire a fer si no són unes birres al bar de la homestay (4€ per dormir els dos). Al dia següent jo vaig fer via cap a la capital i ell cap a les Gili (amb bicicleta que havia comprat a Malasia), suposo que el tornaré a veure. Al Gonzalo suposo que el veure al final de la meva visita per Lombok ja que ell està fent surf a les platges del sur, les que es veien des de el ferri.

2 comentarios:

Taís i Ramon dijo...

collons, joan,kina enveja!
ja portes el mateix temps ke vam estar nosaltres fora i a tu encara et keda mes recorregut per fer! disfrutaho,ke kuan arribes aki tot canvia, inclus la percepcio del temps!
ke guai, he estat llegint indonesia i es mooolt guai! els dragons molen, eh!
bueno cabró, disfruta a tope!
ramon i tais

Taís i Ramon dijo...

ei,joan, ke trobem a faltar les teves noticies! ke no dius res? ke aki, els ke estem currant, necessitem aire fresc per seguir rutllant!
nosaltres akest cop anem a islandia!! si si a passsar fred, ke ja en tenim ganes!
bueno, segueix disfrutant a tope!!
petonet del ramon i la tais muaaaaaa