sábado, 19 de julio de 2008

Candidasa i Padang Bay (Bali), Indonèsia

Ara ja escric aquesta crònica des de la capital de Lombok (Mataram), vaig marxar de Bali una mica depressiu, no només per la putada que li ha passat al Ferran que ha fet que no pogués venir sinó també per què estava una mica fart de Bali. Cansat de dir: no thank you; I don’t need it; I have ones; maybe tomorrow: FINS ELS COLLONS de que fos un € amb potes. Els dos llocs, Candidasa i Padang Bay tenien que ser molt macos anys enrere quan no hi havia res.
Ara han plantat els hotels a sobre les platges i lògicament no hi ha pràcticament platja!!!! Que fort!!! Però nosaltres hem fet el mateix.
Hi ha un lloc a Padang Bay que es diu la Blue Lagoon, que si que és blava de collons però no hi ha més d’un metre entre l’aigua i l’hotel!!! Es que no t’hi pots estirar!!!
A Candidasa per construir les cases varen utilitzar els esculls de corall!!!! Me caguen!!! Però la natura sempre torna aquestes putades i els hi va fotre totes les platges i ara han tingut que construir murs artificials per poder tenir una mica de sorra que total està ocupada per totes les barques del pescadors.
Els dos pobles són tranquils però plens de galls que a les 4 del matí comencen a cantar i a donar pel sac que no us ho podeu arribar a imaginar.
Vaig anar a fer unes visites al Water Palace i al Floating Temple, no estan del tot malament però no és per tirar coets.
El que m’ha agradat més d’aquests quatre dies que he estat per aquesta zona han estat les cerimònies que vaig tenir la sort de veure. Una era la part final d’un funeral en la qual feien ofrenes al mar i la segona una gran cerimònia que oferien menjar als seus deus hindús, aquesta última molt guapa ja que la vaig enganxar des del començament i només érem 6 giris en tot el recinte, el poble es diu BugBug.
Com no, també vaig fer els meus pinillos a l’aigua i vaig fer quatre immersions que ni les apunto ja que no hi ha gaire a destacar excepte les immersions a la Blue Lagoon que van estar força bé per la vida macro. Les immersions de Tepekong vaig veure varis taurons de puntes blanques però no deixen de ser puntes blanques que ni fu ni fa.

- 211.Three Rocks (Tepekong Island)
- 212.Sharks Cave(Tepekong Island)
- 213.Blue Lagoon(Padang Bay)
- 214.Blue Lagoon(Padang Bay)

No hay comentarios: