domingo, 13 de julio de 2008

Tulamben(Bali), Indonèsia

Aquí he vingut a fer el Liberty, un vaixell de la segona guerra mundial que és un escull artificial però és una de les immersions més conegudes de tot Indonèsia. Aquest poble sense aquest vaixell, probablement no existiria, està ple de diving centers i hotels de totes les categories. Jo he agafat un que em costa 10€ la nit i tinc el meu bungalow per mi amb aigua freda!!!!
L’immersió del Liberty no està del tot malament ja que per la zona no hi ha gaire escull. De totes maneres a la tercera immersió en el mateix punt m’he dedicat a veure la quantitat de peixos pipa fantasma que hi ha pels voltants, n’hem arribat a veure 7!!!! Tres d’ells junts!!!! També peixos granota i qui vingui per aquí té que anar a fer un parell d’immersions a Saraya Secrets!!! No hi ha corall però pots veure moltes coses cares de veure: les Gambes Arlequins!!!!! I moltes coses que no hi ha per les immersions dels voltants.A Coral Garden vàrem veure un tauró de puntes negres adult

Vaig pujar amb el Rhys, un noi Anglès que vaig conèixer en el creuer de Kómodo. Hem estat quatres dies bussejant per aquí i pillant alguna que altra borratxera (suau).

Resum Immersions:

- 204.Liberty Wreck (Tulamben)25,9m,60”
- 205.Liberty Wreck (Tulamben)24m,56”
- 206.Coral Garden(Tulamben)19,8m,55”
- 207.Drop Off(Tulamben)25m,62”
- 208.Liberty Wreck(Tulamben)20,7m,56”
- 209.Saraya Secrets(Tulamben)24,6m,58”
- 210.Saraya Secrets(Tulamben)22,8m, 48”

Ara ja porto 380 immersions en el meu cirriculum personal!!!!!!!
Mala noticia: el Ferran no pot venir ja que té que fer repós per una temporada!!!! Ferran!!!! Va per tu!!!! Cuidat que ja farem alguna cosa!!!!
Ja estic a Candidasa en el hotel Shangrila!!!! Aquí hi estaré quatre dies i després marxaré cap a Lombok!!!!

No hay comentarios: