lunes, 11 de febrero de 2008

Bangkok, i Vientiane

del 11 al 15 de febrer,
donant unes voltes per Bangkok!!!! Han estat uns dies de no parar de caminar per tots els carrers d'aquesta megaurbe!!! La ciutat la he vist molt neta i no tant caotica com la vaig arribar a veure fa uns anys. Fot una calda de collons i si agafes el metro i flipes!!!! esta l'aire acondicionat a tota pastilla i carda un fred de collons!!! Chinatown no deixa de ser una zona sempre interesant, per mi de les millors!!! He anat al Temple de Marbre, res a dir!!! La resta de temples, la majoria ja els havia vist pero n'hi ha parell que els deixo per quan vinguin els meus pares el dia 8 de proper mes!!!! Estic escribint desde Vientiane, capital de Laos!!! He passat la nit del 14 de febrer al tren i ara dia 15 ja estic a la capital de Laos. Aqui hi sere uns 4 dies!!! buscant el tresor del cabron del Roldan!!!! Ja us explicare.....

Dia 11 de febrer,
Ja estic a Bangkok!!!! Després de dos dies intentant buscar un altre creuer per Maldives i res!!!!Fully booked!!!!!Aaaaaahhhhhhhh!!!!

Vaig passar per Sri Lanka unes hores (VEURE FOTOS), el país està fatal, no surt en els mitjans de comunicació però esclaten bombes cada dos per tres, per aixó he fet via cap a Bangkok, aquí estaré quatre dies i marxré cap a Laos!!!

5 comentarios:

Taís i Ramon dijo...

Aixi que ara te'n vas cap a Laos? k guai,ja veuras ke xulo es!! i kina calma de pais! nosaltres nomes vam esar a luang prabang pero ens va encantar! una delícia de poblet! ke guai!
ara tinc al ramon tirant-se de tirolina! como no, fent coses estranyes! jo passo!
petons des de costa rica!

JR dijo...

Hola Joan!! SOc la Choni!! Estic FLIPANT de les fotos que has penjat.. Em fas moltíssima enveja i sé que estaràs visquent cada minut amb la m``axima intensitat!!! Ara estic al despatx del Dani i he volgut aprofitar per dir-te un HOLA ràpidament.. EN un parell de setmanes, hauran cambiat unes quantes coses..i espero tenir més temps per escriure amb calma! Cuida't molt i vés amb compte, ok! Ja sé que et saps guardar les esquenes, però si no t'ho digués.. no seria la teva cosineta gran!!! T'estimo molt!!! Un petonàs! Avui veur'e al Cristian que fa 35 anys.. el tiempo no se detiene para nadie.. i al final, només ens quedarà l'experiència diària viscuda.. Aquest viatge el guardaràs com un tresor tota la teva vida.. ja veuràs...

Ei Joan!!!
Aqui el Dani....ja veus que està aquí la Choni.....no ho he llegit però quina parrafada!!!
Res...nmés dir-te: QUE CABRON!!!!!! i jo aqui sense veure e ncara el tauró ballena....bueno...espero que el pròxim viatje el poguem veure....
Aquí tot molt bé...estem preparant l'arribada del nen/a i fent els que podem abans de que sigui massa tard...el dia 5 anem a veure al Wim mertens al palau...ja t'explicaré....
Ahir vaig estar amb l'Erik i l'Elio a la plaça del Sol...records..
Doncs ja parlem un altre dia...
Cuida't i fins la propera

dddeeuuuuuuuuuuuuuuu

Jordi Laia Pol i Jes dijo...

Buenas como ya sabes Pol ya esta aqui, fue el 24.01.08 a las 11.20 de la mañana, peso 3.800 y midio 50 cm, por suerte salio todo bien, con el peso que nacio no me extraña que me doliera la espalda y que no podia dormir, lo importante es que nacio muy sano, Laia por suerte no tiene celos, al principio le resultaba extraño cuando le daba la teta, miraba con cara de asco, pero ya no, le da unos besos y abrazos que te la queres comer.Te prometo que enviare mas fotos y de los cuatro, esta ves puedo darme el lujo de sacarme fotos, me quedaron pocos kilos en comparacion de laia, me pongo los jeans de antes de quedar embarazada!!!!!
Bueno besotes enormes, te extrañamos mucho y esperamos que te lo estes pasando super bien

Taís i Ramon dijo...

ei,joan soc jo, la tais. ke fa molts dies ke no poses res i ja et trobem a faltar, collons! on pares? a laos,oi? doncs explica, cony! com va?
escolta dani,wim mertens al palau,dia 5 pero de kin mes?jo vull veurel!el vaig veure ja fara uns 10 anys tb al palau,vull repetir!ah!i ke vagi tot molt be amb la teva dona!per cert,kina liada,no? tot el dia de compres i posant-ho tot a punt!
bueno penya,molts petons dels dos i des de costa rica.

EDGAR dijo...

Hola Joan; Espectaculars les fotos de les Maldives. El peix aquell que sembla extret del Juràssic jo també el vaig veure quan vaig anar-hi...No és per fer-te la pilota però les fotos estan de puta mare...vols dir que no te les has baixat de la web del National Geographic?? Per aqui tot bé: ja hem començat les entrenyables calçotades, la Maria ha aprés a lleguir i la Blanca ja té novio...Per cert,la Merce en breu ja estarà atropellant peatons per barna (a tothom qui ho llegueixi: vigileu si veieu un polo blau desbocat dirigint-se cap a vosaltres. Matricula: B-0521-SH). Per cert, quan estiguis per Australia truca al Javier Degen (+61 401 990 132), es el nostre distribuidor d'allà i m'ha dit que el truquis quan estiguis a Sidney que t'ensenyarà 4 llocs...Bueno nano, ja no et donc més la xapa...Et trobem a faltar...Cuida't...Per cert, notición d'ahir: la bet i el Rai seran papas al Setembre...com veus van caient com mosques...