martes, 19 de febrero de 2008

Vientiane, Laos

Hi ha videos nous de:
Taurons ballena
Mantes
del 15 al 18 de febrer, Laos
Un cop ja arribat a Vientiane (VEURE FOTOS), el meu hotel estava a 7 km del centre de la ciutat!!!!! El primer dia vaig agafar un tuk tuk (compartit, menys d'un euro per trajecte) per anar al centre a menjar alguna cosa al costat del Mekong. La ciutat és petita i bastant neta, lo que si que té és la tranquilitat que no hi ha a Bangkok, aqui tot va a un altre ritme. La tornada cap a l'hotel a peu!!!! si,si!!a peu!!!uns 7km +/-, quina patejada, vaig maleir l'hotel els ultims quilometres!!!! Al dia seguent vaig anar a Pha That Luang, alli vaig coneixer al Narcis, un tio de Girona!!! Molt ben parit i amb ell vaig passar tota la resta de la estancia a Vientiane. Un cop vist Pha That Luang, el monument mes important per la gent de Laos, vem anar a fer a buscar una casa de teixits. Buscant, buscant varem anar a petar a un Wat on hi estaven fent una especie de festa/ceremonia, ens hi varem quedar una estona i no va estar gens malament. Despres de trobar la casa de teixits, vem anar a fer unes birres a la ribera del Mekong, la BeerLao Dark, molt bona pero millor sense gas!!! L'endema vem fer via cap al Buda park, a uns 25 km de Vientiane a la localitat de Xieng Khuan. Aquest espai es tal com diu el seu nom, esta ple de d'estatues de Buda i de deus de l'hinduisme, hi ha estatues que son impresionament grans, per altra banda n'hi ha que son realment horroroses!!!! Pero val la pena la visita!!! Al darrere hi estaven jugant un campionat de futbol i lo que us puc dir es que no hi havia ninguna discusio quan l'arbit pitava qualsevol cosa!!! ni els jugadors discutien!!!! a casa imposible!!!! el 18 faig via cap a Vang Vieng, un lloc per fer MontainBike (mono,mono), anar a veure coves, rafting, etc.... ja us explicare.....

No hay comentarios: