domingo, 24 de febrero de 2008

Vang Vieng, Laos

VEURE FOTOS
del 18 o 19 al 21 de febrer
Aquesta població està a uns 130 km de Vientiane, el bus costa 40.000 kips (4,4 USD) desde l’estació del nord. Aquí he estat quatre dies fent mountainbike i explorant coves. Hi ha uns paissatges brutals amb molts turons completament recoberts de vegetació. En el interior d’aquests turons és on hi ha totes les coves, i n’està ple!!! Hi ha coves per tot arreu, també és un bon lloc per la escalada. Vang Vieng està just al costat del riu i és un poble que hi ha molts bars, restaurants i molta guesthouse (per uns 5€ pots dormir en llocs que no estan del tot malament) però el que recomano és de buscar un lloc fora del que és el centre de la població ja que per la nit és una mica complicat dormir amb tanta música i borratxo pel carrer. Jo no vaig poder dormir gaire bé ja que la meva guesthouse no estava en el mig del merder però si en un carrer perpendicular. És un lloc pensat pels turistes però val la pena passar-s’hi tres o quatre explorant coves i anant amb bicicleta d’un lloc a un altre. El primer dia bicicleta anava pel costat del riu i em vaig creuar amb una serp molt maca però també molt verinosa!!! Estava per allí, en mig del camí, jo pensava que era una rama i no!!! Menys mal que no hi vaig passar per sobre amb la bicicleta. Tots els altres dies explorant coves, però el que es diu explorar!!! Estirat pel terra per túnels de 20 a 25 metres per anar explorant coves. Hi ha coves molt guapes i molt grans!!! Però això de la espelologia cansa un colló i acabes fet una merda de veritat i amb tota la roba bruta de fang!!!! Tens que estar molt en forma, hi ha forats que si no hagués anat amb guia, jo no m’hi fotia!! És millor agafar guia, per un dólar el tens i pots arribar a llocs que segur que tu sol no podries (en el meu cas). Ara ja estic a Luang Prabang (fa tres dies) però ja escirure del lloc un cop hagui marxat d’aquí però el lloc és acollonant!!! Ja us seguiré explicant……

No hay comentarios: