lunes, 21 de enero de 2008

Alappuzha, Backwaters- India

20-21 de gener
Un cop en el vaixell, hem començat a navegar cap a les 11 del matí i hem fet una paradeta a un lloc on venien uns gambots espectaculars!!!! Eren super grans i he comprat ½ quilo. Els Backwaters són un conjunt de llacs interiors amb camps d’arrós completament rodejats de palmeres per tot arreu i on hi viuen molta gent. Hi han llocs que només s’hi pot posar una caseta molt petita per la poca franja de terra que hi ha, en cambi hi ha d’altres que fan que siguin poblats sencers rodejats d’aigua per tot arreu. La gent viu completament del seu entorn i es banyen i dutxen en el riu!!!No està molt net ja que també hi tiren totes les escombraries. En aquest conjunt de llacunes hi ha molt ocell, és un paradís per qui li agradi la ormitologia. El barco/hotel no estava malament pero estava una mica vell, no s’hi estava malament, tenia tres tripulants: el cuiner, el capità i un ajudant. El menjar no estava del tot malament pero he menjat arrós per dinar i sopar. De totes maneres no cal fer nit en el vaixell ja que per fer-ho sol és una pasta i és lo suficient romàntic com per haver-ho compartit amb la Merce!!!! La nit ha estat molt calurosa i jo paso de posar l’aire acondicionat o els ventiladors per tal de no agafar cap refredat. També ha estat una mica sorollossa ja que hi havia altres vaixells al costat que si utilitzaven l’a.a i els motors feien una mica de soroll. Hem fet nit en un llac on hi ha diferentes illes naturals completament ocupades per palmeres. Cap a les 9 ½ m’ha vingut a buscar el taxi per tornar-me a Fort Kochi i començar a fer la ruta cap a Munnar!!! Un cop hem arribat a Fort Kochi el taxi em comenta que li tinc que pagar i jo li dic que ja estava inclós en el preu, doncs hem anat a l’agència on vaig contractar el vaixell i resulta que només m’hi va posar l'anada, no la tornada!!! Per no fer-li pagar l’error al taxi, l’he pagat i als de l’agència s’han emportat una bona esbroncada, no aneu mai a VASCO travel agency, està a Rose Street-Fort Cochi!!!!! Després he llogat un cotxe amb xòfer per cinc dies i hem començat a fer via cap a Munnar!!!! Ja hem arribat a la provincia de Munnar!!! Esta ple de camps de te!!! Es molt guapo!!! Ja us seguiré explicant..... on estic dormint no hi ha cobertura de mòvil, estem en mig de la muntanya, auns 20 km de la poble de Munnar!!!Aqui hi estare un parell de dies i despres vaig via cap a Periyar a buscar Tigres!!!!

1 comentario:

FXBJ dijo...

Hola Joan! No hi ha fotos aquest cop? Per aquí tot bé, com sempre.
Al tanto amb els tigres que son en
vies d'extinció i deuen estar de mala llet. Petonets de tots