domingo, 13 de enero de 2008

Bijapur / Badami, India

9 de gener
Un cop he fet “nit” a l’autobús, que quina nit!!!! Gairebé no he dormit res. En teoria era directe i ha fet parades a tots els pobles despertant-nos per veure si paràvem allí. M’ha deixat a Sholapur a les 5:30 del matí i he buscat bus cap a Bijapur, ha estat un moment, ens ha deixat pràcticament al costat de la parada de autobusos. En el bus cap a Bijapur, el conductor es deuria pensar que estava en el circuit de Montmeló!!!Quin estrés!!!! Anava més encontra direcció que per la seva via, no paraven de passar camions i els passava a un dit. Un cop arribat a Bijapur, casi li faig un peto al terra, pero amb la de merda que hi ha, paso!!! He buscat hotel, m’he posat a dorimir una estoneta i després a visitar la ciutat, no és tot el que es diu d’ella, la ciutadella està destroçada i té un parell de monuments que no estan malament. Un cop vista la ciutat i veure que a l’hotel hi havia condons utilitzats en el lavabo, que no es feien càrreg de res robat a l’habitació i que la meva porta no tancava bé, he decidit marxar de la ciutat i fer via cap a Badami, a veure més coves!!! L’hotel no m’ha tornat la pasta pero eren 4€!!! L’autobús que m’hi ha portat ha anat per un autèntic camí de cabres, tot l’auto rebotava per tot arreu, pero el trajecte ha estat molt bo, hem passat per varis poblets rurals i per alguna que altre zona de llacs. Un cop a Bamadi he anat a buscar hotel i n’he trobat un amb piscina, no està gens malament. He anat a donar un cop d’ull per la zona i se m’ha enganxat un guia de la zona, l’he deixat fer i m’ha portat per llocs que la veritat han estat molt bé, després he anat a menjar a un bar d’autèntics borratxos, es fotien les botelletes d’alcohol en un plis, un parell han intentat parlar amb mi pero jo no sé indi ni ells anglés!!! Pero hem rigut una bona estona. Demà faig visita a les coves i varis temples de la zona i ja us explicaré…

No hay comentarios: