miércoles, 16 de enero de 2008

Bangalore, India

15-16 de gener
Un altre cop he intentat dormir en un autobús nocturn peró ha estat imposible. L’autobús no era cap maravella i hem anat per un camí de cabres que feia que tot l’auto fes sorolls per tot arreu, hi havia molt indi dintre roncant i amb la seva olor!!!Jo tampoc feia molt bona olor, portava un parell o tres de dies sense dutxar-me, se m’ha sentat un tio al costat i m’ha despertat amb les seves roncades. M’he aixecat i he anat als seients del darrere i fotia un fred de collons, amb tant poc pel a la closca he flipat una mica. Un cop arribat a Bangalore he anat cap a l’hotel, he dormit una mica i després he anat a fer un tomb per la ciutat. Bangalore està bastant neta, no hi ha molta vaca pero no deixen de pitar per tot i la olor és realment impactant. Després de fer el tomb, he anat a fer una birreta a un bar regentat per ells i quina penya!!!!! Demà faré el guiri una mica a veure que em pot oferir aquesta ciutat de gairebé 6 milions de persones. Dia 15- La ciutat en sí tampoc pot oferir grans coses, he anat al jardí botànic i no era cap maravella, després he anat a fer un tomb pel mercat de la ciutat i ha estat collonut, això si que és recomenable, molta flor, verdura, etc... després he seguit patejant per la ciutat fins que m’he cansat i he començat a tornar cap a l’hotel. Demà marxo cap a Kochi amb avió, ja us explicaré......

2 comentarios:

Jordi Laia Pol i Jes dijo...

Bones Joan com estàs? la veritat és que les fotos són espectaculars, estàs recorrent món i del real, espero que tot vagi com t'ho esperaves. Nosaltres aquí en la dolça espera encara, el dilluns passat he anat al metge i em va dir que Pol estava molt verd i molt gran i no té ganes de sortir, jo calculo que ha d'estar pesant 3,500kg ja que el dia 2 de gener pesava 3,200kg, així que imaginate com estic, si em llencen des del montgri baix rodant, total que el diumenge em ve a buscar ferran per a ja instal·lar-me a Barcelona, el dilluns tinc metge un altre vegada i ho mes segur és que ja em programin la cesària, igual que amb laia. Per altra banda tot bé, ansiosos, tranquils perquè no hi ha gaire moviment per Torroella, i a la espectativa que dia estarà Pol amb nosaltres. Laia cada dia mes gran i mes guapa (que va a dir la mare) i cada dia mes pegada al seu Papà del seu cor i de la seva vida, jo morta de celos per descomptat, a veure si aquest surt un poc mamero perquè sinó estaré més sola que la una. Bueno ja et tornarem a escriure amb novetats de quan va néixer Pol, un petó enorme , cuidate molt i pasalo super bé, besotes Jordi Laia Jessy i Pol

JR dijo...

Ei Joan!!!! Ja fa dies que no t'escric...anem una mica liats al despatx i gairebé no tinc temps per mirar el blog...amb la calma ja em miraré les fotos.... per aquí tot va molt bé...la Stephanie ja casi no passa per les portes de lo gorda que està i per dormir ni te cuento...ja hem canviar tres cops de somier...els exàmens...com sempre...en mi linia...l'altre dia vaig veure l'Edu i em va dir que tot va bé....el pis està en bones mans...i la nova veïna...crec que estarà content....

Ja et passaré d'una vegada el tema del Skupe...envia'm un mail amb la nova direcció i et passaré el link....

Espero que estiguis bé i que aprofitis les "vacances"....

una abraçada des de BCN

dddeeuuuuuuuuuuuuuuuu