domingo, 13 de enero de 2008

Hampi, India

11-14 de gener
Després de fer una altra marató amb busos Kamikazes i camins de cabres (alguns per que la majoria del trajecte la carretera estava bastant bé) He anat a buscar hotel a Hospet (a uns 17 km de Hampi) i estava tot ple, buscava un lloc per relaxar-me una mica, fer el gos a la piscina i després anar a Hampi, pues he tingut que anar directament cap a Hampi. Un cop a Hampi, he buscat hotel i n’he trovat un per 14€ (aquí és bastant car pero tinc el meu lavabo occidental, la meva dutxa, estic al costat del riu i amb bones vistes!!!! I paso de negociar el preu a gent que tenen la seva “posada”) Ara esttic a l’hotel matant mosquits que n’hi ha uns quants: CABROOOOOONSSSS Demà vaig a fer ruta per les ruines d’aquí i ja us explicaré…….
He llogat una bici per 50 centims d’€ i he començat a fer ruta pels temples d’aquí que pertanyen al regnat de Vijayanagar, estan completament rodejades per grans roques que fan escultures casi imposibles de creure. Els temples daten del 1336 i fins el 1565 no va començar a decure la zona. Demà més……bona nit, estic fet pols, feia temps que no feia bici i es nota!!!!! Dia 13: Avui he tornat a llogar una bici i he anat a donar una volta per l’altre costat del riu. He anat per camins de terra pel mig de camps d’arros, palmeres, pedres espectaculars, he vist gent escalar (Astrid tenies tota la raó: aixó és un paradís per vosaltres!!!) Demà marxo cap a Bangalore (bigcity!!!)

2 comentarios:

Pepe y Laura dijo...

Que paixa neng!!!! A ver si pones mas fotos tuyas caaaabronnnn

sebastinho dijo...

Que pase Palomo!!!!

No hi ha manera...ja saps!! continuo igual.

Només comentar-te que l'Edu ja comença a fer festes al seu nou pis, saps quin és no?? és per si vols fotre algun toque d'avís o d'amenaça...tu mismo!!!

T'anem seguint!!
Baci abbracci