viernes, 18 de enero de 2008

Kochi, India

del 17 al 19 de gener,
Un cop arribat a Kochi (quin gust anar amb avió!!!), he mirat d’agafar un pre-paid taxi per anar a la ciutat i em demanaven 650 INR (uns 12€), he mirat a veure si podia compartir-lo amb algú i he conegut a la Rosella que m’ha comentat que a ella la venien a buscar pero que no sabia quanta gent venia. Doncs m’he esperat amb ella i l’han vingut a buscar tres dones que resulta que són misioneres i la Rosella també!!!!!En el taxi tenia l’imatge de Jesus just al davant meu. M’han deixat en el meu hotel després de fer una ruta de més de dues hores i mitja amb una calda espectacular + l’imatge de Jesus tota l’estona mirant-me, ha estat una agonia. Un cop a l’hotel he deixat totes les motxilles i he anat a donar un tomb per aquesta part de la ciutat que diuen que és la més maca. La veritat és que si que ho és, ja que el puto colonialisme va acabar deixant la seva arquitectura amb unes cases estil europeu que no estan malament, el lloc és molt tranquil i m’he llogat una bici (estil indi,que pesa un collo!!!) per anar donant voltetes. En els extrems de l’illa hi ha xarxes de pesca xinesses i les utilitzen quan puja la marea, són molt curioses ja que porten uns contrapesos per tal de poder pujar les xarxes que són de grans dimensions. El segon dia d’estar per aquí, he agafat un ferri per anar a l’illa del davant (illa de Vypeen), Kochi està formada per unes quantes illes i pots anar d’una a l’altra amb ferri. Un cop a Vypeen he anat fins el far per la carretera principal i un altre cop el autobusos kamikazes pitant, passant-me a un dit!!!Cabrons!!He intentat enganxar algún pero no he pogut, això a fet que marxes d’aquesta merda d’illa. Tampoc és que hi hagués gran cosa, un cop he arribat al far, he vist que era una autèntica merda. Passat un altre cop a Fort Cochi m’he dedicat a anar amb la bici i aquí ningú et pita ni els busos et passen a un dit, respecten molt tot el que hi ha: UNA MARAVELLA!!!!!. Ahir vaig estar sopant i fent unes birres amb la Mireia i el Juan Carlos, una parella de barna que estaran 4 mesos per la India!!!!Els vaig conèixer en el passeig marítim. El dia anterior vaig estar sopant amb un francés i una holandesa que viuen a Grècia i ells ja han vingut 9 vegades a l’Índia, em van recomenar que anés a Munnar i crec que després dels Backwaters faré via cap allí. Demà he llogat una barca/hotel per dormir una nit als Backwaters, estaré completament sol en el barco (excepte el cuiner i el capità) i la veritat és que pinta molt bé!!!!

3 comentarios:

Taís i Ramon dijo...

Hola Joan!
soc la Tais, el Ramon esta aki al sofa veient la tele...
quines fotos mes xules!! ke guai, eh! kina enveja ke ens fas!! com ens agradaria estar alla amb tu!ja tenim ganes de veure fotos de fons marins! suposo ke en breu ja agafaras barco, no? deus tenir mono, oi?
nosaltres molt be, no tan com tu, pero bueno, ja se sap, ara et toca a tu disfrutar!
bueno, molts petonets de part dels dos i segueix gaudint d'akest mega viatge!

ELI dijo...

EIIIIIIIII JUAN!!!!!!
ME ACABO DE ENGANCHAR A TU BLOG, LLEVO UN MONTON DE RATO LEYENDOLO TODO Y MIRANDO TODAS LAS FOTILLOS...QUE PASADA...
BUENO ESPERO QUE TE LO PASES GENIAL EN TUS MERECIDAS???? VACACIONES....Y CUIDATE MUCHO EHHHH!!
UN BESOTE
ELI

Anónimo dijo...

Buenas Joan, despues de intentar enviarte un mail varias veces y no conseguir que te llegue, te dejo por aqui la dire del blog http://avefenixbcn5.blogspot.com/
y la dire del mail
avefenixbcn5@gmail.com
Un saludo desde Allapuzha, Juan Carlos y Mireya.